Efter den senaste utställningen har jag varit trött, lite mosig i skallen och i behov av vila och städning både i huvudet och i verkstaden. Det med verkstaden släpar efter en del, men i övrigt har kroppen och själen fått lov att njuta av vårvärme, sol och skisser på stan.

Ganska skönt att få vila lite även om jag ändå känner att jag borde en massa. Men nej, jag gör vad jag VILL, och det är precis som det ska.

